SPÓŁKA GMIN DOLNEJ ODRY SP. Z O. O.
ul. Klasztorna 1, 74-500 Chojna
prowadząca działalność w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych poszukuje pracownika na stanowisko:
KIEROWCA – ŁADOWACZ
Zakres obowiązków:
- kierowanie pojazdami, w tym pojazdami specjalistycznymi typu śmieciarka o DMC do 26 ton,
- utrzymywanie pojazdów w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym,
- odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości,
- współpraca z ładowaczami,
- zabezpieczenie przewożonego ładunku zgodnie z obowiązującymi przepisami
- odpowiedzialność za bezpieczeństwo transportu osób i towarów
- wykonywanie innych czynności, zgodnie z regulaminami wewnętrznymi firmy.
Wymagania:
- prawo jazdy minimum kat. C,
- świadectwo kwalifikacji zawodowej kierowcy,
- doświadczenie w prowadzeniu pojazdów o DMC do 26 ton,
- dyspozycyjność, punktualność, odpowiedzialność,
- umiejętność pracy w zespole,
- sprawność fizyczna.
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełen etat, w systemie jednozmianowym,
- wynagrodzenie adekwatne do wykonywanych czynności,
- atrakcyjny system premiowy,
- pracę w zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze.
Miejsce pracy:
74-510 Trzcińsko – Zdrój, ul. Ceglana 8.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji (CV) drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub bezpośrednio w biurze Spółki Gmin Dolnej Odry Sp. z o.o. pod adresem 74-500 Chojna, ul. Klasztorna 1 ( nad Intermarche).
W przypadku pytań zapraszamy również do kontaktu telefonicznego pod nr: +48 885 130 170
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
1. Informacja o Administratorze: Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółka Gmin Dolnej Odry Sp. z o.o. z siedzibą w Chojnie, 74-500 Chojna, ul. Klasztorna 1.
2. Inspektor ochrony danych: Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych Spółki Gmin Dolnej Odry Sp. z o.o.: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.: +48 91 311 52 82
3. Cel i podstawy przetwarzania: Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane na ich podstawie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2]. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4. Odbiorcy danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.
5. Okres przechowywania danych: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
- dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
- dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotyczą: Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
7. Informacja o wymogu podania danych: Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym tj.: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
8. Podstawy prawne:
[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;
[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
[3]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;
[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO;